TIPS!

Jeg er helt avhengig av talkum når det blir varmt i været. Jeg bruker det oppi skoene når jeg ikke har sokker på. Talkumet absorberer fukt, og gjør at føttene og skoene aldri begynner å stinke. Disse utrolig søte boksene med talkum/bodypowder har de på parfymeriet på SUNDT. Kanskje litt lukseriøse for å bare ha oppi skoene. De dufter deilig parfyme, så i tillegg kan man ha dem på kroppen, på brystet, halsen, inni albuene osv. Jeg ønsker meg den fra Juicy Couture med sorte og rosa striper. Den hadde tatt seg fint ut på det gamle sminkebordet jeg har arvet etter bestemor.

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

