THE WEEKEND

Og for en helg, hjemmehelg. Jeg er syk. There, I said it. Jeg pleier ikke å snakke om denslags, men nå har jeg vært det i 6 uker, og jeg er lei. Men noe godt fører det til, jeg har fått slått inn noen spiker og hengt opp bilder, skrudd en krok i veggen til gardinbåndet og redekorert litt her og der. Ting jeg vanligvis ikke finner tid til. Og så tok jeg på meg min fine Milly jakke fra Chardonnay og satte meg på terassen i solen. Føler man seg vel i klærene, føler man seg også i generelt bedre form. Og så har PRADA´en blitt min. Jippii! Jeg skaffet meg den største flasken fra parfymeriet på SUNDT.

Nå er det ny uke, måtte den bli en fashionable en!

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

