AT WORK AGAIN, AND LOVING IT.

I dag har jeg vært en runde på SUNDT og plukket til ny shoot. Vi skal ta bilder til platecover av en artist på taket av Sundt i morgen! Jeg gikk innom VOLT, det er jo en ganske så fet butikk. Bare for guttene, men herregud, de har merker som Bruuns Bazaar, Tiger of Sweden, Lyle  & Scott,  og så har de FIFTH AVENUE SHOE REPAIR!! Jeg fant masse bra der, nå skal det bli gøy å style sammen antrekk. (De har masse varer på S-A-L-G nå, bare et tips.)

På Denim Gallery fant jeg igjen noe jeg selv vil ha, sjekk bootsene fra Diesel. De er faktisk GUMMISTØVLER! De kuleste jeg har sett på mange år. Og de koster ingenting, 699.- de blir mine, det er sikkert som lås.

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

