ON THE ROOFTOP

Da var platecover nummer to denne måneden i boks. Her er noen behind the scenes bilder, som jeg har tatt. De sier så godt som ingenting om det endelige resultatet, de ferdige får dere se når platen kommer, som vanlig. Vidar Ruud, artisten vi tok bilder av var superfornøyd med det han fikk se. Det er alltid deilig med denslags respons!

Jeg hadde lånt alle klærene til Vidar på VOLT og Denim Gallery. Og så skoene ja, de er fra Bianco. Alle butikkene ligger på SUNDT motehus!! Tusen, tusen takk for lånet, jeg setter utrolig stor pris på det. Og tusen takk for lån av hustak, utsikten fra toppen av SUNDT var deilig.

Om hele syv timer skal vi jobbe med nok en artist. Det vil si at jeg må stupe i seng, nå. Må bare kle av meg stylingen til i morgen, driver og tester den på meg selv. Jeg har på meg 3 kjoler, 4 skjørt og 4 topper. Ingen A4 styling i morgen med andre ord ..

Foto: Fred Jonny TM  –  Styling: Jorunn Maria

Natta! -jorunn maria

4 responses to “ON THE ROOFTOP

  1. Kristine Drake

    Kjempe tøft! Stilig kar og stilige bilder.

  2. utrolig stilge bilder, flinke begge to:)

Legg igjen en kommentar

