HVORDAN HAR DIN DAG VÆRT?

20110629-023357.jpg

20110629-051114.jpg

20110629-051101.jpg

Dagen i dag, sålangt. Natten tilbragte jeg på toget, og litt ombord i en buss. Kl. 06 i dag tidlig ankom jeg Oslo. Det beste man kan gjøre etter en tur med nattoget er å droppe innom Plaza og spise frokostbuffet.
Kl. 08.30 begynte jeg å jobbe. Jeg har hatt en shoot med fotografen Mona Ødegård. -styling, hår og makeup, full pakke for min del i dag. Nå skal jeg straks fly tilbake til Bergen. Et par dager til i Oslo hadde ikke vært feil, men jeg må hjem og jobbe med Ann. Vi lager jo nye vinduer på Sundt, med sommertema!

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

