THANKS, DANKE, GRAZIE and so on.

Noen få bilder fra gårsdagens shoot i Oslo. Jeg var ikke flink til å dokumentere, på første bilde er det fotograf Mona som poserer for vår yngste modell -søte Ella fikk prøve seg bak kamera.

Jeg vil egentlig bare få takke alle butikkene som lånte meg klær, smykker og sko! CUBUS på SUNDT –  SKORINGEN på SUNDT  –  DENIM GALLERY  på SUNDT-  URBAN på SUNDT –  BIK BOK på SUNDT  –  WOW på SUNDT  –  jeg er så glad for å ha dere med på lag. Nok en gang, tusen hjertelig takk for lånet.

I morgen skal jeg lage konkurranse for dere! Følg med!

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

