TILSTAND: TRIST

Vi har tatt bilder i dag også, og det gikk opp for meg at det var siste shoot før Fred Jonny flytter til Oslo. Så når jeg hadde pakket ned alt og skulle forlate sminkekroken ble det rart. Hva skjer nå liksom? Bra jeg har møte med en fotograf i Oslo på onsdag, så er kanskje en fortsettelse allerede på gang. Jeg har jobbet fast med Fred i halvannet år så det føles merkelig nå når han stikker fra Bergen. Bra jeg trøsteshoppet tidligere i dag da, som om jeg kunne forutse at jeg skulle bli trist. Jeg har på ny topp fra Acne og shorts fra T by Alexander Wang. Dere skal få se bedre bilder i morgen.

-jorunn maria

One response to “TILSTAND: TRIST

  1. Tilbaketråkk: BACK IN BISSNISS | Sundtbloggen

Legg igjen en kommentar

