IN A BLUR

Bilen, med meg i baksetet, fremdeles gumlende på chips, har tatt oss til et nytt sted. Nå er vi i Bø i Telemark. På hotell, det kler meg. Jeg elsker hoteller, easy-living, yes please. Jeg har flyttet inn i sommerens favorittkjole. Heldigvis fikk jeg skaffet meg en til av samme sort, i en annen farge, mens jeg var i Oslo.

Kjole: WEEKDAY  –  Smykke & Solbriller: Marc by Marc Jacobs  –  FlipFlops: Cubus

I morgen kjører vi videre.

-jorunn maria

 

 

2 responses to “IN A BLUR

  1. Du er så fin du Jorunn! Hvor skal dere hen? Tusen takk for kjempehyggelig kommentar:) Ha en fin biltur videre! Gleder meg til kaffe når du har tid!

    klem

  2. Tusen takk Iben! Vi er på en slags biltur i Norge, ikke akkurat etter min smak, men interessant på en måte … Kaffeklar om to uker! Til Oslo og skyte bilder hele neste uke. Kisses!

Legg igjen en kommentar

