VELKOMMEN TILBAKE

I dag kom jeg endelig hjem til mitt kaotiske hus her i Bergen. Etter en uke «på landet» var det et gledelig gjensyn med by, butikker, kaféer og kaffe latte tilgjengelig på dagtid!!?! Så selv om jeg kun skal være hjemme halvannet døgn før jeg reiser avgårde igjen, fortjente jeg en velkomstgave. Og jeg fikk denne Dior-lakken, av meg selv. NIRVANA heter fargen, I love it. Endelig et alternativ til mine vanlige pink og orange neglelakker. Fra parfymeriet på SUNDT selvfølgelig.

Og jeg fikk vite at det kommer en helt fantastisk ny, blå lakk fra Dior til høsten. Jeg ble lovet å få beskjed så snart de får den inn på SUNDT, tipper den får bli med hjem. Diorblå ble den kalt.

-jorunn maria

 

 

Legg igjen en kommentar

