SPENDIN’ MONEY

20110719-111317.jpg

20110719-110744.jpg

20110719-110805.jpg

20110719-110756.jpg

Jeg har shoppet så mye at jeg har mistet oversikten. Litt til meg, mest til jobb. Jeg har fått meg armbånd fra HM og Mint, en fantastisk clutch fra Velouria Vintage, jeans fra Hope og så den deilige genseren fra Cubus. Kjøpte den i XL, og den er helt perfekt! Gikk for offwhite istedet for sennepsgul, mulig jeg bytter den.. Eller bare kjøper begge. De har den på Sundt også!

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

