VANLIGE BEHOV BEGYNNER Å MELDE SEG IGJEN

Nå begynner jeg å lengte etter å henge på SUNDT. Det er tre uker siden jeg tok ferie, og det føles ut som en evighet siden. Kjenner jeg er skikkelig nysgjerrig på høstvarene. De fleste har sikkert begynt å få inn litt av det nå. Jeg er mye mere høst enn sommer, shopper veldig mye mere til både høst og vinter enn jeg gjør ellers om året. BIK BOK har i alle fall fokus på høst, deres pre-fall collection «The Graduate» ser veldig bra ut! Litt Gossip Girl og litt blogg-inspirert.

Bilder fra http://www.bikbok.com

Bik Bok har også fått sin egen iPhone-app, helt gratis! Med New Arrivals, Style Guide og SPECIAL OFFERS!

-jorunn maria

 

Legg igjen en kommentar

