BACK IN BISSNISS

Jeg vurderer hele tiden om jeg skal blogge eller ikke. Flere norske bloggere har tatt pause nå. Men livet går jo videre. Jeg var på stylingjobb i går. I studio hos Fred Jonny. Jeg som trodde jeg hadde jobbet der for siste gang siden han flytter til Oslo hvert øyeblikk. Men så kom det kunde fra Oslo og hit, og som man ser så dreier det seg om trening. Hysj-hysj denne gangen også, men resultatet blir amazing -jeg har sett smakebiter på bildene.

Vår fantastiske modell forlangte Cola, på glassflaske, to flasker takk. Vi mobbet henne ørlitegranne for det, men hun var, som dere ser, absolutt med på spøken. 

STOR TAKK TIL CUBUS SUNDT OG SPORTSGALLERIET FOR LÅN AV KLÆR!

-jorunn maria

 

 

Legg igjen en kommentar

