SPORTY ME MAYBE

Når vi hadde shooten med treningsklær sist uke, så kom nesten alle plaggene fra butikken SportsGalleriet. Det er innimellom vanskelig å jobbe som stylist i Bergen, det er få butikker som har lyst til å låne ut klær og sko osv. Noe jeg er ganske avhengig av å få lov til, så takk O´lov for at jeg har alle butikkene på SUNDT med på lag!! Også SportsGalleriet er alltid med. Det er noe jeg setter enormt stor pris på. De har et supert utvalg, og en egen avdeling med NIKE. OG de har en butikksjef som elsker fashion. Hun kunne fortelle meg at Cyclone jakken fra Nike, den på bildet, har vært brukt i styling på Lady Gaga i VOGUE!! Gjett om jeg vil ha en sånn jakke. Ikke bare er den sykt kul, den både puster og er vannavstøtende også. Er det mulig, kan man virkelig se kul ut, og ha praktisk tøy på samtidig?? Jeg ante ikke at det gikk an. Nå kan jeg begynne å jogge likevel! Jippi!

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

