DEAREST READERS

Hvem er dere alle sammen. Dere er en god gjeng, fra hele Norge og fra det store utland. Men dere er så stille! Vi i redaksjonen ønsker oss livstegn fra dere. Feel free til å legge igjen kommentarer, vi blir kjempeglade!

Jeg lager derfor herved en konkurranse som skal gå ut august måned. Dere kommenterer på innleggene våre. Dere får to måter:

1. Legg igjen kommentar i dette innlegget og fortell hva dere liker ved bloggen, hva dere vil lese mere eller mindre om, eller bare meninger om bloggen generelt.

2. Kommenter på hvilke innlegg som helst, om så det bare er med et enkelt «Hei».

Når august er over, samler jeg alle kommentarene deres og trekker vinner av en GoodieBag! Da gjør jeg det slik at hver kommentar gjelder, og jo flere ganger dere har kommentert- jo større vinnersjanse har dere. Er dere med?? Jeg kommer til å minne om konkurransen jevnlig så lenge den pågår.

Beste hilsen og lykke til -jorunn maria

21 responses to “DEAREST READERS

  1. Kjempe god konkurranse! Jeg er med.

  2. Tilbaketråkk: KONKURRANSEN! | Sundtbloggen

  3. Jeg digger deg og dine kreative, gledespredende aktiviteter! Du er et fyrverkeri av en dame!

  4. Tilbaketråkk: HUSKER DERE! | Sundtbloggen

  5. Hei fine Jorunn:D Tusen takk for at du er så herlig!

    klemmer fra Iben

  6. Tilbaketråkk: COMMENTS PLEASE! | Sundtbloggen

  7. Tilbaketråkk: JUST A REMINDER | Sundtbloggen

  8. zpydspiss inn i bergensregnet
    grønntrøddtbruunsvaaarte jordi
    grønntsøttvatn i lillelungern
    zundt breiar seg frå sundt mot blaaasteinnenn

  9. Så herlig uhøytidelig og sær! Jeg likte den:D

    • Den kommentaren var såklart ment til Lanvin innlegget, det jeg liker med bloggen er spesielt alle de inspirerende bildene:)

      • Så gøy å høre! Da skal det i alle fall ikke bli mindre bilder på bloggen fremover ;) Du er nå også med i konkurransen vår om å vinne en GoodieBag! ;)

  10. Tilbaketråkk: TO TIMER OG FØRTINI MINUTTER IGJEN! | Sundtbloggen

  11. Liker godt å lese denne bloggen:-) Den er enkel, kort og rett på sak, det liker vi!!

  12. Hei :)
    Liker veldig godt måten du blogger på, Jorunn!
    Mange fine bilder og beskrivelser som får meg til å tenke litt lengre om forskjellige klær og sminke. – Hvordan sette sammen antrekk osv. ;)
    Også en ganske spennende blogg! Koslig å lese det du skriver.
    Du er flink og herlig!

    – Elisabeth ✿

  13. Tilbaketråkk: PÅ MANDAG SKJER DET! | Sundtbloggen

Legg igjen en kommentar

