CRAVINGS FOR FALL

Det er (nesten) høst, det blir (kanskje) Fashion Week og jeg får cravings. På Skoringen på SUNDT i dag fant jeg intet mindre enn tre par sko jeg gjerne vil ha. Men så kjøpte jeg ingen av dem, klarte ikke å bestemme meg for hvilket par jeg ville ha mest. Tenker litt på det. På Vivikes, også på SUNDT,  fant jeg den fantastisk vesten, I´m in Love. Vesken rundt halsen min er fra samme butikk -Go Vivikes!

Og så tror jeg at en oransje Longchamp er på vei til meg med fly fra Copenhagen -as we speak. Endelig min! Selv om det var i mars jeg blogget om den, vil jeg fremdeles veldig gjerne ha den i samlingen. Hva står på din liste over Must-haves til høsten?

-jorunn maria

2 responses to “CRAVINGS FOR FALL

  1. Fin du er! Must have er definitivt en mongolian fur jacket!

Legg igjen en kommentar

