THE WINDOW DISPLAYS

Vi er jo ferdige med nye vinduer, for en hel uke siden, jeg er vel noe treg .. Tema er skolestart, jeg burde lagt med bilder av alle vinduene, men jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal slippe å få med så mye refleksjoner i glasset enda, må trene på det. Jeg foreslår at dere tar turen innom by´n og ser dem selv. Mye deilig høstinspirasjon å få der. Ann gjør all styling, og det er hun god på, kule damen har vært i bransjen i 20 år!

-jorunn maria

 

 

4 responses to “THE WINDOW DISPLAYS

  1. Marit Bredsten

    Du får vekk refleksjonen i glasset med UV-filter eller polarisert filter som du putter utenpå linsen! Vil anbefale et polarisert filter :)

  2. Flotte vinduer igjen :) Dere er flinke!

Legg igjen en kommentar

