SISTE INNSPURT!

NÅ er det ikke mange dager igjen til en vinner av min Special Goodie Bag trekkes! Dere har blitt utrolig flinke til å kommentere, meeen -jeg vil ha mere, keep up the good work! Gi meg kommentarer, I LOVE YOUR COMMENTS. Og jeg kommenterer alltid tilbake, her dere lagt merke til det?

Les mere om konkurransen HER.

Jeg ser frem til å høre fra dere! Fortell meg gjerne hva dere vil ha mere eller mindre av her på bloggen.

-jorunn maria

 

 

 

 

6 responses to “SISTE INNSPURT!

  1. Da kan jeg kommentere at jeg gleder meg storveis til åpningen av 2nd love på lørdag! Det blir så bra med deg og Lisa i Bergens skjønneste gate, Skostredet:)

  2. Gick förbi secondLove igår, vilken koselig lokal ni har hittat! Passar ju perfekt! Ses på lördag. :)

  3. Ja, du er flink å kommentere, mykje flinkere enn meg:)) Masse lykke til på Lørdag! Skulle så gjerne vert der, men eg får komme innom ein annen dag:)
    Stor klem til deg og Lisa!

Legg igjen en kommentar

