NEWS FRA LEVI´S STORE PÅ SUNDT MOTEHUS!


Butikksjef Radmila på LEVI´S Store viste meg noen av høstens nyheter i dag. Mine favoritter er strikkejakken og skinnjakken. Strikkejakken er egentlig til gutt, men det gjør den bare ekstra stor og deilig å krype inn i når det blir skikkelig høstvær ute. Og jeg har bursdag på mandag, så de som lurte på det, vet nå hva jeg ønsker meg.

LEVI´S STORE ligger på 3. etasjen, rett ved siden av VOLT!

-jorunn maria

 

 

2 responses to “NEWS FRA LEVI´S STORE PÅ SUNDT MOTEHUS!

  1. Hei!
    Jeg likte også veldig godt stikkejakken og kåpen på bildet over! Ja.. De skulle kanskje hatt en lignende jakke til jenter ;)
    Håper jeg snart får tatt meg en tur til Bergen og opp og se hva dere har i butikkene på Sundt, må bare ha litt mer penger først ;)

    Får håper noen ser at du ønsker deg strikkejakken og kjøper den til deg til bursdagen din ;) Kose deg mye og ha en fin bursdag!
    – Elisabeth :)

    • Tusen takk! Du må ta turen innom SUNDT, gjennom alle etasjene, helt opp til 4. ;) Kåpen på bildet er i alle fall til jenter, så den kan du jo ønske deg .. Jeg krysser fingrene for at noen ser ønsket mitt! Du er nå også med i konkurransen vår om å vinne en GoodieBag! ;)

Legg igjen en kommentar

