PÅ MANDAG SKJER DET!

Jeg har bestemt meg for å trekke vinner av augustkonkurransen på mandag. Siden jeg fyller år, passer det veldig bra å spise kake med varehussjefen Kristine på hennes kontor, og så trekke navnet på den som skal få GoodieBagen. Spente nå!!?

-jorunn maria

8 responses to “PÅ MANDAG SKJER DET!

  1. Ja! Veldig spent! :)
    Lykketil alle som har deltatt!

    – Elisabeth ✿

  2. sure honey! Er bare optisk illusjon, it’s the tights!

  3. Jeg liker at dere oppdaterer så ofte slik at jeg vet om det er noe nytt så jeg slipper å dra helt til byen for å sjekke. Istedenfor kan jeg bare gå inn på nettsiden din / deres og sjekke ;) Supert! :D

  4. Det blir spennende å se :)

Legg igjen en kommentar

