HVERDAGSLYKKE

Jeg har vært på besøk hos fineste Iben i kveld. Og det vanket forsinket gave!! Se så fin! Eske fra Ladurée, med mine favoritter oppi. Jeg elsker Ladurée, både for emballasje og innhold. Lengter til Paris. Skulle jo dra nå under Fashion Week, men på grunn av jobb må jeg holde meg hjemme. Tre store shoots er booket inn istedet for tur.

-jorunn maria

 

 

2 responses to “HVERDAGSLYKKE

  1. Du er så flink Jorunn!!! Du har jo satt heilt fyr på deg sjølv i det siste! Like it a lot:) Har enda ikkje komt meg innom sec.love, men er på vei:)

  2. Du e så herlige! Tusen takk snille deg!! Du er hjertelig velkommen innom secondLove når du får tid. Kaffe en dag du er i by’n? Klem:)

Legg igjen en kommentar

