GIVE AWAY!

DENNE GANG SKAL EN AV DERE FÅ ET PAR VIKING FOX FRA SKORINGEN PÅ SUNDT!

De er mine favorittstøvler, jeg har hatt dem i et par år selv. Gadd ikke å eie Hunter eller Ilse Jacobsen, for de har alle, kjedelig. Fox fra Viking er laget i 100% naturgummi, og de er akkurat så gode å gå i som de er fine å se på. Jeg bruker dem til både skjørt og bukser. Purrfect Rain Boots!!

Så, dette er hva dere må gjøre for å ha muligheten til å vinne denne gang: 
-Legg igjen en link til denne konkurransen på din blogg, Facebook eller Twitter.
-Lik oss i tillegg på Facebook og/eller Bloglovin´.
-Legg så inn en kommentar her på Sundtbloggen med link til ditt konkurransebidrag, og fortell hvor du har «liket» oss.
 
Jeg trekker vinner mandag 3. oktober! Lykke til Sweeties!
 
 

-jorunn maria

FØLG OSS PÅ BLOGLOVIN´

9 responses to “GIVE AWAY!

  1. Heisann :-)

    ❀✿♥●• Vil veldig gjerne få være med i trekningen , oppdrag utført. Delt link med alle venner på facebook. Ha en riktig fin høst!!❀✿♥●•

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

  2. Hei!
    Mitt konkurransebidrag ligger på min profil på Facebook:
    https://www.facebook.com/elisabeth.skoglund

    Jeg har «liket» dere på fb slik at jeg kan få med meg oppdateringene på bloggen som dere legger ut via fb og om ting som skjer på motehuset :D
    Og det er veldig kjekt å følge med på hva Jorunn Maria styrer med! ;) Alltid noe spennende!

    Klemmer fra Elisabeth ✿

  3. Hei hei – super konkurranse med finfin premie! Jeg har «liket» dere på facebook =)
    https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1429084207

  4. Har likt dere på fb lenge! Dette først og frem for å holde meg oppdatert med nyheter fra Bergens beste senter. Har nå delt med venner på Facebook !

    God helg!:-)

  5. Tilbaketråkk: JEG VANT! | Sundtbloggen

  6. Jeg har delt lenken deres på twitter. I tillegg liker jeg dere allerede på facebook og bloglovin.
    God helg! Hilsen Veronika

  7. Ragnhild Midböe

    Leser bloggen jevnt og trutt. Kjekt å fölge med på long distance. Jeg kom på et slagord som antagelig er gammelt og velbrukt, men likevel kjennes det som at det stemmer veldig bra: DET SKJER PÅ SUNDT ÅRET RUNDT
    Vikingstövlene ser vidunderlige ut, og det skulle derfor väre helt ok om et par i 39 ble trukket ut med mitt navn i konkurransen…

  8. Hei :)
    Jeg har «liket» på face book jeg og linket til konkurransen og det hele;)

    http://www.facebook.com/?ref=logo

  9. Og så jeg som nettopp har fått hull i høyre støvel…
    Jeg har både Liket og linket på Facebook.

Legg igjen en kommentar

