BIK BOK MAGAZINE

Hei Lovelies, har dere en fin kveld? Jeg burde pakke til jeg skal reise om et par timer. Men her sitter jeg og leser det nye BIK BOK Magasinet. Har dere vært innom en av butikkene og fått et eksemplar? Fine, inspirerende bilder, og intervju med Whitney Port. Ikke lenge til kolleksjonen hennes kommer i butikk nå. Det blir konkurranse på BIK BOK på SUNDT, den dagen kolleksjonen slippes kan en av dere som kommer innom butikken vinne et plagg designet av Whitney!

Jeg har funnet mine favoritter, vesken på bildet skal jeg i alle fall ha. Grugleder meg til å stå i kø ..

Nå må det pakkes, og kanskje jeg klarer å klemme inn litt yoga også.

-jorunn maria

FØLG MEG PÅ BLOGLOVIN´

2 responses to “BIK BOK MAGAZINE

  1. Så kult at Bik Bok har kommet ut med et magasin. Det skal jeg jammen få tak i! :) Når er det Witney Port-kolleksjonen slippes på Bik Bok på Sundt?

Legg igjen en kommentar

