BLEACHED EYEBROWS

Før – underveis – etter.

Det ble endel venting på jobb i dag, stylingjobb for Ramm. Så når det ble blandet blekemiddel til en av modellene fikk jeg også smurt på litt. Nå har jeg endelig fått bleket brynene.  Makeupen på nederste bilde ble aldri lagt ferdig, MUA Christine fra CS Beauty fikk bare såvidt begynt før modellene trengte henne. Men jeg elsker løsvippene hun satte på!! Så hva synes dere? Yay or nay?

-jorunn maria

 

 

2 responses to “BLEACHED EYEBROWS

  1. Å shit det va jo stilig! Kor lenge vare det?

    • Takk! :) Det kommer an på hvor raskt man får ettervekst, jeg får det etter en uke, så da må man farge over eller bleike på ny. Eller som meg, bare la det vokse ut, hehe.

Legg igjen en kommentar

