BIK BOK BY WHITNEY PORT

Dette er min ønskeliste! Husk at du kan vinne et plagg fra kolleksjonen hos BIK BOK på SUNDT!! Ses vi der på torsdag?

-jorunn maria

FØLG MEG PÅ BLOGLOVIN´

5 responses to “BIK BOK BY WHITNEY PORT

  1. Hei! beklager at jeg skriver dette her.. men jeg vil gjerne avslutte mailene jeg får hver gang du blogger. jeg får det ikke til via mailene jeg får her fra og finner det ingen steder på den siden mailen ber meg gå innpå.
    har du en side jeg kan Unsubscribe på?
    Dette er en veldig bra blogg! og fortsett med all skrivingen! ;)
    jeg får med meg det meste via siden deres på Facebook, men det blir litt mye med mail hver gang du blogger.
    Du skriver mye spennende og bra! og jeg liker å lese det du skriver :D jeg finner bloggen din på FB ;)
    Klem fra E.✿

  2. Jeg har full forståelse for at du vil slippe å få mail hver gang jeg blogger, har selv meldt meg av denslags. Har du sjekket mailene fra WordPress? Mener det skal være en «unsubscribe» langt nede i teksten. Gi meg en lyd om du ikke finner ut av det! Og tusen takk for skryt! Det varmer i bloggerhjertet ;)

    Klem fra jorunn maria

    • Jeg fikk en mail fra WordPress som sa «Your Subscription Details‏» der det følgte med en link til der jeg kunne melde av, så jeg fikk det til ;)
      I mailene jeg fikk fra denne bloggen helt neders sto det:
      «Unsubscribe or change your email settings at Manage Subscriptions.»
      Men når jeg trykket på «Manage Subscriptions» fikk jeg ikke opp noe om «unsubscriptions».
      Takk for hjelpen :)
      Jeg vil fortsette å følge med på bloggen! :D

      Klem klem ✿

  3. Tilbaketråkk: 07102011 | Sundtbloggen

Legg igjen en kommentar

