HAPPENING AT BIK BOK

Bilder fra lanseringen av Whitney Port kolleksjonen hos BIK BOK på SUNDT. Jeg fikk med meg noen pieces, men ikke alt jeg ønsket meg, for de var faktisk utsolgt. Skuff, neida, jeg er veldig fornøyd. Har dere vært innom en av butikkene og tittet? Skal vise dere hva jeg fikk med meg i morgen!

-jorunn maria

FØLG MEG PÅ BLOGLOVIN´

3 responses to “HAPPENING AT BIK BOK

  1. thenorwegiannewyorker

    Omg! Skulle vært i Norge nå for å ikke gå glipp av dette. Nydelige kjoler! <3

Legg igjen en kommentar

