GINGER HAIR

Rødt hår Dada BergenCecilie Efford Frisør Dada BergenJorunn Maria farget håret hos DadaKlipp av Cecilie Efford på Dada i Bergen

Så, hvordan gikk det hos frisøren i går? Jeg ble rødhåret! Egentlig helt naturlig for min del, jeg er egentlig en rødtopp. Er superhappy med fargen, litt usikker på om jeg bør farge brynene tilbake nå. Synes jeg ser litt farlig ut, men vi får se. Tonje fikk også ny farge, og en fantastisk ny frisyre! Skulle gjerne hermet den, men det funker neppe på mitt stålull-lignenede hår, haha. Hva synes dere om rødfargen?

-jorunn maria

FØLG MEG PÅ BLOGLOVIN´

3 responses to “GINGER HAIR

  1. Vi liker rødfargen! Grats.

  2. Tilbaketråkk: GINGER AGAIN | Sundtbloggen

Legg igjen en kommentar

