UTE PÅ TUR, OG I ALLE FALL IKKE SUR!

Hei fra Oslo! Vi har hatt shoot med Jarle Bernhoft i dag, tatt bilder til nytt platecover. Og mitt kamera funker ikke. Så jeg føler meg nesten uvel, jeg pleier alltid å ta så mye bilder. Dermed får dere bare et av meg med min signauture pose i dag- webcam photo..  Men så kommer det behind-the-scenes bilder senere! Vi hadde med en ekstra fotograf som filmet og tok bilder mens vi jobbet. Det er alltid kul å få dokumentert ulike oppdrag, man glemmer så fort hva man har gjort. Jeg skal legge ut så snart jeg får dem. Oslo er som alltid supert, og i morgen og torsdag er det presseuke som gjelder. Jeg får låne kamera, så derfra blir det bilder, kanskje til og med underveis.

Husk på konkurransen på SUNDT! Dere kan vinne billetter til den fantastiske filmen om Vidal Sassoon! Ta turen innom motehuset for å delta!

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

