DEILIGE BILDER FRA FREE PEOPLE OG EN LITEN UPDATE

Da ble klokken 0213 før jeg kom meg på nett i dag. Det skjer for mye i Oslo. Har gjort returer etter shooten i går, fått manikyr og gullglitrende negler, vært innom This Is PR og tittet på nye kolleksjoner -blant annet en VELDIG spennende en fra BIK BOK, men den fikk vi ikke lov til å blogge enda. Så har jeg vært en liten runde på speedshoppping før vi dro ut og spiste middag og drakk Prosecco. Vi måtte feire et leilighetskjøp. Videre på event i forbindelse med Maya Vik by Pål Laukli photos, og Maya´s plateslipp. Og til slutt fikk vi med oss konsert på Mono.

Om åtte timer har jeg et møte, før presseuken fortsetter. Hva driver dere med? Blir det fine vinduer på SUNDT??

OG btw, jeg ble spurt om leg på Mono, you made my day mister! Hahaha!

KissKiss  -jorunn maria

ps -skal få lurt ut noen bilder herfra, lover! Natta!!

One response to “DEILIGE BILDER FRA FREE PEOPLE OG EN LITEN UPDATE

  1. Tilbaketråkk: JENNY FOR BIK BOK #3 | Sundtbloggen

Legg igjen en kommentar

