KMS California

I dag ble jeg invitert med på en event av DIGG Hairstudio på SUNDT. Det var en happening med KMS California, og jeg visste ikke helt hva jeg skulle oppleve. Jeg tenkte jeg skulle få litt info om produktene deres, de har jo fått nytt design. Men det viste seg å være et fantastisk show! I tre timer var jeg der, og fikk se masse ulike stylinger, utført av to utrolig dyktige og underholdende frisører/hårstylister –Michael Crispel og Stian Holter. Veldig inspirerende, og jeg som fra før er ganske så glad i KMS, har oppdaget endel flere produkter som jeg må skaffe meg. DIGG har utvalget, Cath in The City var innom der i dag, se HER hva hun skriver.

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

