WOLVERINE

Fra Volt på Sundt i Bergen

Hvis jeg var gutt, skulle jeg helt klart tilbragt vinteren i et par Wolverines. Jeg liker når ting har en historie, Wolverine ble født for over 125 år siden. G.A. Krause startet sitt skofirma, inspirert av menn som ville ha kvalitetsprodukter med komfort. Er du en nerd som meg kan du lese mere HER. Skoene selger de på Volt på Sundt.

Jeg ville stylet dem med en RawDenim bukse med oppbrett, en kul skjorte -kanskje en rutete en, sløyfe i halsen og en dressjakke i ull. Yttertøyet kunne vært en klassisk parkas eller en fet frakk. You hear me guys!?

Dry or raw denim, as opposed to washed denim, is a denim fabric that is not washed after being dyed during its production. Over time, denim will generally fade, which is often considered desirable. During the process of wear, it is typical to see fading on areas that generally receive the most stress, which includes the upper thighs (whiskers), the ankles (stacks) and behind the knees (honey combs).

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

