HUDANALYSE / ELISABETH ARDEN

I parfymeriet på Sundt kan man i morgen få analysert huden sin. Elisabeth Ardens representanter står klar med et unikt apparat, det eneste av sitt slag her i Norge. Med dette kan de måle alt mulig i ansiktshuden. Damen jeg snakket med ramset opp alt man får vite etter en analyse, men jeg husker ingenting av det. Derfor har jeg booket tid kl14 i morgen, da skal jeg inn og få min dom. Jeg er jo som kjent livredd for rynker og andre aldringstegn, så jeg er meget spent! Jeg lover å dele resultatet med dere, uansett. De hadde fremdeles ledig for analyse når jeg booket min time, så hvis dette virker fristende er det bare i signe opp i morgen/fredag!

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

