LOVE-SICK

Jeg har fått meg dekorbokstaver på stueveggen! Det er jo vært veldig inn, veldig lenge. Så LOVE, HOME osv. føles litt oppbrukt for min del. Jeg har alltid ønsket meg et annet ord, som er litt mere personlig. For et par dager siden var jeg på Kremmerhuset, der hadde de satt ned disse til 10.-/stk. Problemet  var bare at utvalget var blitt ganske lite, så, det ordet jeg klarte å få ut av leftoverene var: sick. WellWell, de som kjenner meg er nok ikke overrasket, hehe.

Og lampen, den holder på å få seg en makeover.

Be Creative! -jorunn maria

2 responses to “LOVE-SICK

  1. Jeg har nådd tålegrensen for sånn skrift-på-veggen-greie for lengst og spyr av oppskrifter, love, home (sweet home) osv. Men dette var jo bare gøy! Heia, heia!!

Legg igjen en kommentar

