ANE BLICH HOUSE VINTAGE

Noen av bildene fra shooten for Ane Blich House med fantastiske klær og tilbehør fra deres vintage avdeling. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Bildet med hodepynten tatt gjennom et vindu er min modelldebut. Det var ikke helt planlagt, men siden fotograf Line og jeg skulle ta bilder av produkter hadde vi ingen modell tilgjengelig den dagen. Jeg ofret meg, skummelt, men alt gjenskinnet i vindusruten reddet meg.

Foto: Line Møllerhaug  /  Styling: Stylist Jorunn Maria  /  Makeup/Hår: Beate B. Taranger

-jorunn maria

One response to “ANE BLICH HOUSE VINTAGE

  1. Tilbaketråkk: FIND THE PERFECT DRESS | Sundtbloggen

Legg igjen en kommentar

