Gallery

Kan voksne damer gå med «prinsessekjole»?

Denne kjolen har jeg forelsket meg helt i! Den har hengt på stativet sitt hos ICHI i flere uker, uten at jeg har hatt mot nok til å prøve den. Mine egen fordommer mot hva voksne damer kan gå med, er stor!

Men så tok jeg mot til meg. Jeg fikk låne noen lekre sko hos Bianco Footwear , kjøpte en  Orublu strømpebukse på Cubus og gikk igang med å teste kjolen. Hva synes du?

Som du ser kommer den i 3 farger; hvit, rosa og kongeblå. Den sorte lille jakken passer til alle fargene siden toppen er sort. Jeg synes også at fargen på strømpebuksen passer til alle fargene.

Hva synes du om kjolen? Hvilken farge synes du at jeg skulle ha?

Hilsen Kristine Drake

6 responses to “Kan voksne damer gå med «prinsessekjole»?

  1. Det var en flott modell! Herlige kjoler!

  2. Takk. Jeg synes også kjolen er helt fantastisk! Hvilken farge liker du best?

  3. Du bør ihvertfall gå for den i korallfarge, den blå syntes jeg så litt billig ut og den hvite var en smule kjedelig. Den i korall var fin!

  4. Takk! Da blir det korall. :-)

  5. Fantastisk nydelig kjole som satt som et skudd på deg! Den korallfargede var et meget godt valg :) Finnes den fortsatt i butikken??

  6. Hei!
    De har fortsatt noen kjoler igjen ja!
    Hilsen Kristine

Legg igjen en kommentar

