NEW YEAR´S EVE IS COMING UP …

.. and what to wear? Denslags må planlegges, ellers kan det oppstå store kriser. Har dere planene og antrekket klare? Jeg skal først se La cage aux folles på DNS, så blir det lukket fest for teaterfolket på Logen etterpå. Jeg sniker meg med siden the hubby skal på spillejobb der. Så planene er lagt, kjolen har jeg ikke helt bestemt meg for. Tror jeg har en liten jobb foran meg der.

-jorunn maria

2 responses to “NEW YEAR´S EVE IS COMING UP …

Legg igjen en kommentar

