HAPPY NEW YEAR!

GODT NYTT ÅR!

Hadde dere en fin kveld? Min startet med forestillingen La Cage aux Folles på Den Nationale Scene her i Bergen. Deretter bar det videre til min gamle arbeidsplass Logen Teater. Der var det middag, boblevann, taler og konsert på programmet. En gang i løpet av natten kom jeg meg hjem. I dag har jeg ikke vært i særlig god form. Alt er som det skal med andre ord. Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli klar for 2012, i morgen må det jobbes!

-jorunn maria

Legg igjen en kommentar

