(KAOS) PÅ KONTORET/KJØKKENET

Alexander fra Norwegian Rain i hatt og fotograf Bent i lue, knipset en dag vi hadde møte. FIN stil.

I morgen skal jeg på årets første shoot. Det gleder jeg meg til!! Det beste jeg vet er å være på stylingjobb. Denne gang er det en ny jakke fra Norwegian Rain det skal tas bilde av. Regnjakkene som selges i 7 butikker i Japan, som har blitt snakket om av både VOGUE  Italia og ASVOF, som blir designet i Bergen, men ikke er så well known hjemme i Norge enda. Jeg føler meg beæret. Alexander Helle og T-Michael som er kreativ leder og designer for merket har koll, virkelig.

Nå må det jobbes videre, har på meg en Raincho, the coolest raincoat ever made spør du meg. Jeg bare tester den til shooten ..

Stay tuned for behind-the-scenes! -jorunn maria

Legg igjen en kommentar

