MOT LYSERE TIDER

Ooooo, det kribler, sol, sol, sol! Jeg som ikke liker å sole meg, jeg leeeengter etter vår, sommer, varme. Arizona Muse stråler på British VOGUE sitt februar cover. Patrick Demarchelier har tatt bildet som får meg til å lengte. Må ha meg en tur innom butikkene og se hva de har fått inn av vårens varer. Jeg bruker ikke mye farger selv, men synes det er deilig når de kommer tilbake. Tar meg en liten tur ut i morgen rett og slett. Dere får bilder servert etterpå!

Gonatta! -jorunn maria

Legg igjen en kommentar

