WHATS´S NEW?

Jeg er ikke ferdig med snake enda. Skjorte fra Carlings.

Søt liten clutch fra Bianco.

Her snakker vi vår! Supercute bluse fra Bik Bok.

Kjempekult armbånd fra Cubus.

Kjole faktisk, fra Ichi!

Lita light? Elsker fargen. Sko fra Bianco.

Disse var fine! Fra Bik Bok.

Det er ikke veldig mye vår i butikkene enda, mest salg. Jeg kunnet funnet mye der altså. Men det er vår jeg vil ha. Dagslyset har kommet tilbake til Bergen, så jeg innbiller meg at det er varmere ute også.. I alle fall så lenge jeg sitter inne. Jeg fant noen ting på Sundt i går, som jeg godt kunne tenkt meg som en start på ny sesong!

-jorunn maria

One response to “WHATS´S NEW?

  1. Bra tips! Mye fint på salg.

Legg igjen en kommentar

