Sundt fra topp til tå!

Som motehussjef er det ingen tvil om at jeg er stor fan av motehuset Sundt! Jeg kjøper alle klærene mine fra butikkene på huset. Dette antrekket er intet unntak.

Hatten er fra Bik Bok og jeg kjøpte den nettopp på salg for 100kr. Kåpen er fra høstens kolleksjon på Cubus. Paljett skjerfet er også derfra. En skikkelig vinner av et plagg! Buksen er Diesel og ble kjøpt i fjor på Denim Gallery, nå Carlings. Skoene er Hoegl og fra Skoringen. De er forresten veldig gode å gå med selv om det er hel! Ooops: Vesken er Longchamp og kjøpt i Antibes, Frankrike.

Som 50 åring føler jeg meg skikkelig stilig i disse klærne! Håper du er enig!

:-) Hilsen Kristine

Legg igjen en kommentar

